Come Away With Me - Norah Jones

作词 : JONES, NORAH
This song is for the one that I love
赠给我爱人
Come away with me in the night
今晚跟着我远走高飞
Come away with me
远走高飞
And I will write you a song
我会为你写一首歌
Come away with me on a bus
跟着我搭巴士远走高飞

Come away where they can't tempt us
到那个他们无法诱惑我们的地方
With their lies
凭他们的谎言
And I want to walk with you
我想要跟你一起
On a cloudy day
走在一个有云的好天气里
In fields where the yellow grass grows knee-high
走在一个绿草和膝盖一般高的原野里
So won't you try to come
难道你不想来吗
Come away with me and we'll kiss
跟着我远走高飞
On a mountaintop
我们会在山顶相吻
Come away with me
跟着我远走高飞
And I'll never stop loving you
我会一直爱着你
And I want to wake up with the rain
我想听到雨
Falling on a tin roof
落在锡皮屋顶上的乐音
While I'm safe there in your arms
醒来时我会安稳地窝在你的臂弯里
So all I ask is for you
所有一切都是为了你
To come away with me in the night
今晚跟着我远走高飞
Come away with me
远走高飞


评论
热度 ( 1 )

© 不抽烟的女酒鬼 | Powered by LOFTER